بانک

گردهمایی سالانه مدیران بانک سامان در تهران

همایش مدیران ارشد، سرپرستان و روسای شعب بانک سامان با هدف بررسی و تبیین استراتژی بانک در سال ۱۳۹۳، ۱۲ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش پول پرس، سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان، در این مراسم که با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران، سرپرستان مناطق، روسای شعب و مشاوران بانک سامان و مدیران‌عامل شرکت‌های عضو گروه مالی سامان برگزار شد، با اشاره به برنامه استراتژیک پنج‌ساله بانک تصریح کرد: این برنامه در سال‌های نخست در راستای اصلاح هویت بصری برند، تغییر شکل ظاهری شعب و اصلاح روند ارایه خدمات در راستای افزایش رضایت مشتریان و راحتی، سهولت و اعتماد آن‌ها را در دستور کار خود داشت که برای دو سال باقی‌مانده، رویکرد بانک ارتقای کیفیت از ابعاد مختلف منابع، مصارف، خدمات و فرآیندهای داخلی خواهد بود.
طاهری گفت: تلاش می‌کنیم در راستای چشم‌انداز، از تمام ظرفیت‌های بانک برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان با هدف افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بهره ببریم.
در بخش دیگری از این همایش، معاون بانکداری خرد و مدیران امور شعب، حقوقی و بازرسی جدیدترین مباحث و نکته‌های کاربردی در حوزه‌های کاری خود را برای حاضران تشریح کردند
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست مدیران عامل شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان، آدونیس، شرکت صرافی سامان و شرکت اعتبارسنجی ایرانیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت‌های عضو گروه مالی سامان ارائه کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا