مسترکارت خدمتی جدید می دهد

شرکت گلوبال پیمنتس (GPN) یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت الکترونیکی در جهان اعلام کرد: «مَسترپَس (MasterPass) در واقع خدمات پرداخت دیجیتال را آغاز کرده است.
به گزارش پول پرس، این سرویس به مصرف کنندگان اجازه می دهد از هر کارت پرداخت یا ابزار الکترونیکی دیگر برای تجربه یک معامله هوشمند استفاده کنند.
اکنون مَسترپَس به فروشندگان محدوده آمریکای شمالی اجازه می دهد شیوه ای منعطف و مناسب برای پرداخت از طریق وب یا ابزار موبایل به خریداران ارائه نمایند.
جی رایزینگ رییس بخش گلوبال پیمنتس در قاره آمریکا می گوید: فروش های آنلاین همچنان در حال رشد است و در این راه بر شدت رقابت ها و دسترسی به مشریان بیشتر افزوده خواهد شد. برای جذب و حفظ مشتری ها، فروشندگان باید خدمات ساده و مناسب برای خرید ارائه کنند. ما از ارائه خدمات مَسترپَس به عنوان بخشی از پایبندی خود به فروشندگان در نقش شریک با هدف ارائه خدمات ارزشمند برای دوران جدید تجارت الکترونیکی خشنود هستیم.
با استفاده از خدمات مَسترپَس، خریداران می توانند برای خریدهای خود با امنیتی که مایلند داشته باشند پول پرداخت کنند. این کار از طریق یک کلیک رایانه، تماس با تبلت یا تلفن همراه هوشمند قابل انجام است. اطلاعات نوع پرداخت و حمل مورد خواست مشتری به شکلی امن با این سرویس دیجیتال ذخیره می شود و هر گاه مورد نیاز باشد با فشردن دکمه (خرید با مَسترپَس) و اتصال به حساب، قابل دسترسی است. این تجربه سریع تر و کاراتر به فروش بیشتر و وفاداری عمیق تر مشتری منجر می شود.
مایکل کایر، مدیر گروه ارائه خدمات به مشتری در شرکت مسترکارت می گوید: مشتری ها انتظار دارند چه در فروشگاه چه هنگام خرید با کمک ابـزارهای پرداخت الکتـرونیکی، تجربه ای امن و منـاسب داشته باشند و فروشگاهی که چنیـن خدماتی ارائه کند می تواند مشتری را وفادار نگه دارد. ما با همکاری گلوبالپیمنتز قصد داریم خدمات دیجیتال مَسترپَس را به فروشندگان و خریداران ارائه کنیم. سهولت این تجربه سبب خشنودی مشتری ها شده و آنها را به خرید دوباره تشویق خواهد کرد. همچنین فروشنده را به مقصدی برای تجارت تبدیل خواهد کرد.
انتهای پیام