نخستین سمینار مرکزتماس “کال سنتر” برگزار می شود

نخستین سمینار سراسری مراکز تماس (ICCS 2014) با محوریت استفاده از مراکز تماس (Contact Center) در سازمانها، شرکتها، بانکها، شرکتهای بیمه و مراکز خدماتی اول اسفند ۹۲ در دانشگاه امیر کبیر برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، این سمینار با هدف بررسی وضعیت کنونی صنعت مراکز تماس و پیشگامان آن در ایران و معرفی امکانات و تکنولوژیهای جدید در این عرصه با همکاری دانشگاه امیرکبیر برگزار میشود.
دبیر اجرایی نخستین سمینار سراسری مراکز تماس گفت: برگزارکنندگان این سمینار تلاش دارند با ایجاد یک زنجیره مدیریتی پویا میان ارائهکنندگان و مصرفکنندگان خدمات مرکز تماس، زمینه انتقال دانش و تجربیات روز دنیا در صنعت مراکز تماس (Contact Center) را ایجاد کنند.
بر اساس این گزارش، محورهای این سمینار نقش مراکز تماس در پیشبرد خدمات پس از فروش و ارتقا جایگاه برند ، استراتژیهای تماس، برونسپاری و تکنولوژیهای روز این صنعت اعلام شده است.
این گزارش حاکی است، مدیران سازمانهای ارائهکننده خدمات، تکنولوژی و سایر امکانات مراکز تماس، مدیران سازمانهای بهرهبردار مراکز تماس، مدیران سازمانهایی که تمایل دارند از خدمات مراکز تماس برای پیشبرد خدمات و استراتژیهای سازمان خود استفاده کنند، جهت ثبت نام و مشارکت در این رویداد میتوانند به وبسایت این سمینار به آدرس www.iccs24.com مراجعه کنند یا با دبیرخانه سمینار با شماره تلفن ۴۲۱۷۴۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام