
به مناسبت هفته دولت، بیمه ایران در گزارشی با عنوان «۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع» مهمترین دستاوردها، اقدامات و نوآوریهای خود در سال گذشته را تشریح کرد.
مالی و سرمایه
ورود به باشگاه ۱۰۰ همتی بیمهگران
تدوین برنامه خروج از زیان انباشته و اصلاح ساختار مالی شرکت
راهاندازی سامانههای هوشمند مالی و دیجیتالسازی فرآیندها
پرداخت بهموقع و گسترده خسارت و حمایت از نمایندگان
رشد کل فروش ۴۲.۷ درصد، رشد کل خسارت پرداختی ۲۶.۳ درصد و افزایش تعداد بیمهنامهها ۲۳.۶ درصد (معادل ۸۹.۸ میلیون بیمهنامه)
فناوری و نوآوری
پیادهسازی سامانه جامع ارزیابی خسارت (برای اولینبار در صنعت بیمه)
توسعه اپلیکیشن موبایل بیمه ایران برای کاهش مراجعات حضوری
یکپارچهسازی فرآیندهای خسارت و درمان در بستر دیجیتال
سرمایه انسانی
اخذ مجوز جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جدید
بازطراحی سامانههای منابع انسانی و ارتقای سطح رفاهی و معیشتی کارکنان
برگزاری دورههای توانمندسازی و آموزش نمایندگان
دستاوردهای کلیدی و افتخارات
اخذ رتبه عالی چرخه مدیریت بهرهوری
دریافت جایزه مدیریت جهانی و جایزه ملی مدیریت کسبوکار ۱۴۰۴
افتتاح مجدد شعبه بازار بزرگ تهران (نماد حضور در قلب بازار کشور)
اجرای کامل قانون رتبهبندی و انتظامبخشی شرکتهای دولتی
خدمات و بازار
اجرای طرح پوشش بیمهای خطر جنگ برای ایجاد امنیت روانی مردم
تأسیس شعب جدید در استانهای خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و توسعه شبکه شعب برای افزایش دسترسی مردم
حضور راهبردی در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی و تثبیت جایگاه بیمه ایران بهعنوان رهبر کنسرسیوم انرژی
اجرای طرح بیمه عید نوروزی برای افزایش آگاهی و فروش بیمههای مردمی
بیمه ایران تأکید کرده است که این دستاوردها در راستای تقویت جایگاه صنعت بیمه، ارتقای سطح رفاه عمومی و حرکت به سمت تحول دیجیتال به دست آمده است.