بیمهخبر

۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع؛ گزارش عملکرد کلیدی بیمه ایران

به مناسبت هفته دولت، بیمه ایران در گزارشی با عنوان «۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع» مهم‌ترین دستاوردها، اقدامات و نوآوری‌های خود در سال گذشته را تشریح کرد.

مالی و سرمایه

ورود به باشگاه ۱۰۰ همتی بیمه‌گران

تدوین برنامه خروج از زیان انباشته و اصلاح ساختار مالی شرکت

راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند مالی و دیجیتال‌سازی فرآیندها

پرداخت به‌موقع و گسترده خسارت و حمایت از نمایندگان

رشد کل فروش ۴۲.۷ درصد، رشد کل خسارت پرداختی ۲۶.۳ درصد و افزایش تعداد بیمه‌نامه‌ها ۲۳.۶ درصد (معادل ۸۹.۸ میلیون بیمه‌نامه)

فناوری و نوآوری

پیاده‌سازی سامانه جامع ارزیابی خسارت (برای اولین‌بار در صنعت بیمه)

توسعه اپلیکیشن موبایل بیمه ایران برای کاهش مراجعات حضوری

یکپارچه‌سازی فرآیندهای خسارت و درمان در بستر دیجیتال

سرمایه انسانی

اخذ مجوز جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جدید

بازطراحی سامانه‌های منابع انسانی و ارتقای سطح رفاهی و معیشتی کارکنان

برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزش نمایندگان

دستاوردهای کلیدی و افتخارات

اخذ رتبه عالی چرخه مدیریت بهره‌وری

دریافت جایزه مدیریت جهانی و جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار ۱۴۰۴

افتتاح مجدد شعبه بازار بزرگ تهران (نماد حضور در قلب بازار کشور)

اجرای کامل قانون رتبه‌بندی و انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی

خدمات و بازار

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای خطر جنگ برای ایجاد امنیت روانی مردم

تأسیس شعب جدید در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و توسعه شبکه شعب برای افزایش دسترسی مردم

حضور راهبردی در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی و تثبیت جایگاه بیمه ایران به‌عنوان رهبر کنسرسیوم انرژی

اجرای طرح بیمه عید نوروزی برای افزایش آگاهی و فروش بیمه‌های مردمی

بیمه ایران تأکید کرده است که این دستاوردها در راستای تقویت جایگاه صنعت بیمه، ارتقای سطح رفاه عمومی و حرکت به سمت تحول دیجیتال به دست آمده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا