خبر

رؤسای شعب، پیشگامان عرصه اعتمادسازی و جذب رضایت مشتریان در بانک‌سپه هستند

در نشست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه با روسای دوایر و شعب این بانک که در قم برگزار شد، بر توسعه خدمات بانکداری شرکتی و الکترونیک و بهبود فرآیندهای کاری در راستای بهبود تجربه مشتریان تأکید شد.

‌به گزارش اخبارپول، در این نشست مسائل بانک در حوزه‌هایی همچون مدیریت دوره گذار، بانکداری شرکتی، بانکداری الکترونیک، هوشمندسازی خدمات و ارتقای بهره‌وری مورد بررسی قرار گرفت.

‌دکتر حسینی با اشاره به تجربیات بانک در حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، هوشمندسازی نظام بانکی را یک استراتژی کلیدی خواند و بر ضرورت تغییر پارادایم مدیریتی در این زمینه تأکید کرد.

‌وی با اشاره به اهمیت و نقش شعب در ارائه خدمات بانکی، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باید موجب ارتقای رضایت مشتریان شود.

‌قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه همچنین بر استفاده بهینه از داده‌ها، کانال‌ها و محصولات بانکی و رعایت الزامات امنیتی تأکید کرد.

‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان، بررسی جامع نیازها و مشکلات نرم‌افزاری سامانه‌های بانکی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: روسای شعب نقش محوری در جلب اعتماد مشتریان ایفا می‌کنند و به عنوان رهبران منطقه‌ای بانک در خط مقدم تعامل با مشتریان قرار دارند.

‌وی همچنین از ارتباط مستقیم و مستمر مدیران ارشد با کارکنان شعب ابراز خرسندی کرد و افزود: این رویکرد، راهی برای درک بهتر مشکلات واقعی و یافتن راهکارهای عملی برای ارتقای خدمات خواهد بود.

‌دکتر حسینی با تأکید بر ضرورت کوتاه‌تر شدن رسیدگی و حل مشکلات سیستمی، تصریح کرد: بانک سپه باید خدمات خود را سریع‌تر، دقیق‌تر و رضایت‌بخش‌تر ارائه کند.

‌در پایان این نشست، روسای شعب منطقه قم با امضای میثاق‌نامه‌ای، پایبندی خود را به اعتلای موقعیت بانک سپه در مسیر ارتقای جایگاه بانک اعلام کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا