رؤسای شعب، پیشگامان عرصه اعتمادسازی و جذب رضایت مشتریان در بانکسپه هستند

در نشست قائممقام مدیرعامل بانک سپه با روسای دوایر و شعب این بانک که در قم برگزار شد، بر توسعه خدمات بانکداری شرکتی و الکترونیک و بهبود فرآیندهای کاری در راستای بهبود تجربه مشتریان تأکید شد.
به گزارش اخبارپول، در این نشست مسائل بانک در حوزههایی همچون مدیریت دوره گذار، بانکداری شرکتی، بانکداری الکترونیک، هوشمندسازی خدمات و ارتقای بهرهوری مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر حسینی با اشاره به تجربیات بانک در حوزه برنامهریزی و فناوری اطلاعات، هوشمندسازی نظام بانکی را یک استراتژی کلیدی خواند و بر ضرورت تغییر پارادایم مدیریتی در این زمینه تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت و نقش شعب در ارائه خدمات بانکی، خاطرنشان کرد: بهرهگیری از فناوریهای نوین باید موجب ارتقای رضایت مشتریان شود.
قائممقام مدیرعامل بانک سپه همچنین بر استفاده بهینه از دادهها، کانالها و محصولات بانکی و رعایت الزامات امنیتی تأکید کرد.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان، بررسی جامع نیازها و مشکلات نرمافزاری سامانههای بانکی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: روسای شعب نقش محوری در جلب اعتماد مشتریان ایفا میکنند و به عنوان رهبران منطقهای بانک در خط مقدم تعامل با مشتریان قرار دارند.
وی همچنین از ارتباط مستقیم و مستمر مدیران ارشد با کارکنان شعب ابراز خرسندی کرد و افزود: این رویکرد، راهی برای درک بهتر مشکلات واقعی و یافتن راهکارهای عملی برای ارتقای خدمات خواهد بود.
دکتر حسینی با تأکید بر ضرورت کوتاهتر شدن رسیدگی و حل مشکلات سیستمی، تصریح کرد: بانک سپه باید خدمات خود را سریعتر، دقیقتر و رضایتبخشتر ارائه کند.
در پایان این نشست، روسای شعب منطقه قم با امضای میثاقنامهای، پایبندی خود را به اعتلای موقعیت بانک سپه در مسیر ارتقای جایگاه بانک اعلام کردند.