سوپراپلیکیشن دیدار، رضایتمندی بیمه گزاران در صنعت بیمه را معنادار کرد
سوپر اپلیکیشن دیدار، یکی از دغدغههای اصلی شرکتهای بیمه که همانا مقابله با کلاهبرداری در سوانح و تصادفات رانندگی به منظور دریافت خسارت در صنعت بیمه است را به حداقل ممکن کاهش داده است.
این سوپر اپلیکیشن که از ۲ سال گذشته توسط بیمه دی به بازار عرضه شد توانسته تعداد مشتریانش را میلیونی کرده و با استقبال روزافزون آنها مواجه شود.
به بیان دیگر اینطور میتوان گفت از آنجا که بیمه دی شرکتی متعهد، مسئول و پاسخگو است همواره به دنبال پیدا کردن راهها و روشهایی برای افزایش رضایت در مشتریان و بیمه گزاران بوده به طوری که در این مسیر ابزارهای تعاملی زیادی را به منظور نیل به هدف مشتریمداری و در راستای همراهی با مشتری رو ایجاد کرده است که یکی از بهترین آنها ارائه همین سوپر اپلیکیشن دیدار است.
ایجاد و راهاندازی باشگاه مشتریان توسط این شرکت نیز نمونه دیگری از عمق توجه مدیران این شرکت به ارتباط گیری موثر با مشتریان به شمار میرود که همواره از دغدغههای اصلی شرکت بیمه دی محسوب میشود.
این در حالی است که بهبود عملکرد بیمه دی در زمینههای مختلف نظیر توانگری و شفاف سازی مالی همواره زمینه ساز تعامل سازنده با بیمه گزاران بوده و این شرکت میکوشد تا با بهره گیری از این روشهای مختلف نسبت به افزایش رضایتمندی در مشتریان خود گامهای اصولی و اقدامات عملی بردارد.
لازم به ذکر است توسعه خدمات و محصولات بیمه دی نظیر سوپراپلیکیشن دی دار در راستای رضایت مشتریان، یکی از اصولی ترین راهبردهای شرکت بیمه دی به شمار میرود که در کنار ارائه سایر محصولات نوین، توسعه زیرساختهای دیجیتال و نیز شفافیت مالی و سودآوری، این شرکت را به یکی از ۳ شرکت اصلی و برتر در صنعت بیمه کشور تبدیل کرده است.
شرکت بیمه دی با ارائه برنامهای منسجم و الگوی مناسبی که برای تعامل با بیمه گزارانش در پیش گرفته به یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت بیمه کشور از طریق افزایش سهم بازار در سال جدید تبدیل شده و توانسته افقهای جدیدی را تا پایان سال ۱۴۰۴ پیش روی مشتریانش بگشاید.
ضرورت این مهم زمانی قابل توجهی مییابد که مقوله تحول دیجیتال یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مسائل اقتصادی به ویژه در حوزه ارائه خدمات بیمهای به بیمهگزاران محسوب میشود. ارائه خدمات نوین بیمهای به گونهای است که هر شرکت بیمه اگر مختصات و اقتضائات این امر را به طور کامل در نظر بگیرد خواهد توانست به سرمنزل مقصود با سرعت بسیار زیادی دست پیدا کند.
توسعه سوپراپلیکیشن دیدار در حالی مورد توجه و استقبال اهالی صنعت بیمه قرار گرفته که رشد فروش، توسعه زیرساختها، ارائه خدمات نوین پس از فروش و اجرای طرحهای اشتغالزا به عنوان محورهای راهبردی شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۴ مدنظر قرار و مورد تاکید مدیران اجرایی گرفته است.
به طور حتم شرکت بیمه دی با ارائه محصولات و خدمات نوین در سال جاری حرفهای زیادی در صنعت بیمه برای گفتن دارد.
منبع: اقتصادتهران