
بانک سپه بهمنظور تسهیل و ارتقای کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی در استان ایلام، موکبی در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران راهاندازی کرده است که به مدت بیش از دو هفته از زائران با ارائه خدمات متنوع از جمله آب معدنی، خوراکی، بستههای فرهنگی و امکانات خودپرداز سیار پذیرایی میکند.
به گزارش اخبارپول، یکی از مهمترین اقدامات بانک سپه در این موکب، تأمین بیش از یک میلیون بطری آب معدنی است تا زائران هنگام گذر از پایانه مرزی در شرایط مطلوب آبرسانی قرار گیرند. علاوه بر این، در مرز مهران ایستگاه پذیرایی بزرگی توسط بانک سپه راهاندازی شده است که با ارائه آب خنک، شربت، ساندویچ و بستههای خشکبار از زائران پذیرایی میکند.
بانک سپه همچنین ۱۱ دستگاه خودپرداز سیار را در نقاط مختلف استان ایلام مستقر کرده است تا زائران بتوانند به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. این اقدام به ویژه در شرایط کنونی که تردد زائران افزایش یافته است، اهمیت دوچندانی دارد.
علاوه بر خدمات رفاهی، این نهاد مالی با اکران دو بیلبورد بزرگ در مرز مهران، برنامههای فرهنگی خود را نیز معرفی میکند و بستههای فرهنگی متنوعی را بین زائران توزیع میکند. این اقدامات نوعی از حمایت معنوی بانک سپه را نشان میدهد که فراتر از فعالیتهای مالی است.
روابط عمومی بانک سپه اعلام کرد که هدف از این برنامهها، تسهیل سفر زائران و ایجاد تجربهای آسوده و با کیفیت بالاتر برای آنهاست، همچنین تاکید کرد که پایش مستمر وضعیت خدماترسانی در این موکب تداوم خواهد یافت.