بیمهخبر

مدیرعامل بیمه آسیا: رسانه‌ها شریک کلیدی در فرهنگ‌سازی بیمه هستند

مدیرعامل بیمه آسیا با قدردانی از تلاش خبرنگاران صنعت بیمه در شرایط بحرانی کشور، بر لزوم همکاری رسانه‌ها برای ارتقای فرهنگ بیمه در ایران تأکید کرد.

به گزارش اخبارپول، مجتبی حیدری در مراسم روز خبرنگار گفت: صنعت بیمه با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، حق بیمه‌ها را متناسب با تورم افزایش نداده و در بسیاری از حوزه‌ها با سودآوری پایین مواجه است.

وی افزود: عملیات بیمه‌گری به‌تنهایی نمی‌تواند هزینه‌های شرکت‌ها را پوشش دهد و توسعه سرمایه‌گذاری برای بقای صنعت ضروری است.

به گفته حیدری، سهم بیمه‌های زندگی در کشور بسیار پایین است و تنها حدود سه درصد منازل مسکونی بیمه هستند.

مدیرعامل بیمه آسیا در پایان خواستار جریان‌سازی رسانه‌ها برای آگاهی عمومی، تقویت سرمایه‌گذاری و حمایت از پیشکسوتان صنعت شد و اعلام کرد تمامی خبرنگاران بیمه در روز خبرنگار تحت پوشش بیمه حوادث بیمه آسیا قرار گرفته‌اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا