
مدیرعامل بانک سپه در نشست هماندیشی مدیریت امور مناطق استان تهران، تعهد و همت جهادی و شبانه روزی همکاران و همراهی مشتریان، را ضامن عبور بانک از گردنه ای سخت و دشوار دانست و تاکید کرد : برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود باید مجاهدانه بکوشیم.
به گزارش اخبارپول، آیت اله ابراهیمی در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران شعب مناطق تهران، روسای شعب ممتاز مستقل و روسای شعب استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با تقدیر از مجاهدتها و تلاشهای بیوقفه همکاران در پایدارسازی سامانههای بانک در جریان حمله سایبری اخیر، گفت: بانک سپه به یاری خداوند متعال و به پشتوانه کارکنان متعهد و پرتلاش خود توانست در مدت بسیار کوتاهی با استقرار سامانه بانکداری جدید تمامی فعالیتهای خود را ازسر گیرد که این مهم در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.
وی با تبیین ابعاد و پیچیدگیهای حمله سایبری اخیر به زیرساختهای بانک سپه، اظهار داشت: ایستادگی و زحمات شبانهروزی همکاران و همراهی مردم در این شرایط ، توانست بانک را از این گردنه سخت و دشوار سرافرازانه عبور دهد.
ابراهیمی با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداشت مشتریان و منابع بانک، خاطرنشان کرد: مشتریان وفادار طی مشکلات پدیدآمده در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه نقش موثری در پایداری بانک سپه ایفا کردند، لذا همه باید در راستای افزایش سطح رضایتمندی آنها بکوشیم و قدردان مشتریان فهیم خود باشیم.
وی با اشاره به نقش انکارناپذیر شعب استان تهران در بهبود شاخصهای عملکردی بانک، تصریح کرد: بانک سپه به رغم برخی آسیبها ، با همیاری و همافزایی مدیران و کارکنان خود بحمدالله امروز در شرایط ثبات قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر مواجهه هوشمندانه با مسایل و لزوم توجه عملی به ابلاغیهها و اطلاعیههای صادره، اظهار داشت: با همراهی و همدلی، می توان برخی مسائل و موانع باقیمانده در مسیر خدمت رسانی مورد انتظار به مردم را با سرعت بیشتری مرتفع کرد.
ابراهیمی در پایان نگاه جهادی مسئولان به اقدامات صورت گرفته در بانک سپه را بسیار مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: امروز بانک سپه در مسیر مجاهدت در راه خدا و و خدمت رسانی صادقانه و مسئولانه به مردم به ویژه مشتریان فهیم و وفادار خود قرار دارد و امیدواریم به لطف خداوند متعال موفقیتهای بزرگتری برای این بانک در ادامه این مسیر مبارک حاصل شود.