
شرکت بیمه ایران در طول جنگ ۱۲ روزه اخیر با اجرای ۱۲ اقدام مهم، نقش فعال و حمایتی خود را در کنار مردم ایفا کرد. این اقدامات از ارائه خدمات بیمهای بدون وقفه تا پرداخت میلیاردی خسارات جنگ را در بر میگیرد.
به گزارش اخبارپول، در پی حملات رژیم صهیونیستی به کشور، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از مردم، طی مدت ۱۲ روز جنگ، مجموعهای از اقدامات فوری و گسترده را اجرا کرده است.
براساس اعلام رسمی، خدمات بیمهای در این مدت بهصورت ۲۴ ساعته و بدون توقف ادامه داشت و با طراحی پوششهای ویژه جنگ، امکان بیمه حوادث خاص ناشی از حملات فراهم شد. همچنین ۸۰ میلیون نفر از طریق رسانهها و شبکههای اجتماعی از جزئیات این طرحها و خدمات مطلع شدند.
از دیگر اقدامات مهم بیمه ایران، پرداخت بیش از ۲۶۷۰ میلیارد تومان خسارت به آسیبدیدگان جنگ، پوشش بیش از ۱۱۰۰ نفر از آتشنشانان اعزامی به مناطق عملیاتی، و اجرای طرح تخفیف بیمهای ویژه با تخفیف ۳۰ درصدی برای بیمههای زندگی، درمان و مسئولیت است.
در این مدت، بیش از ۱۷۸۶ مورد ارزیابی خسارت بهصورت میدانی توسط کارشناسان انجام شد و شرکت بیمه ایران موفق به صدور ۴۶۱,۹۰۰ بیمهنامه آتشسوزی منازل مسکونی در معرض خطر جنگ و ۴۸,۰۰۰ بیمهنامه بدنه خودرو شد.

پوشش بیمهای ناوگان حملونقل عمومی نیز با صدور بیمهنامه برای ۴۵۰۰ دستگاه شامل اتوبوس، مینیبوس و تاکسی، در اولویت خدمات قرار گرفت. همچنین با تعلیق قراردادهای دولت در نقلوانتقالها و تقسیط بدهیها، تسهیلاتی برای بیمهگذاران فراهم شد.
حمایت از آسیبدیدگان، بهویژه تأمین هزینههای درمانی آنها، از دیگر اولویتهای بیمه ایران در این دوران بوده است. در این راستا، تیمهای ویژه در استانهای درگیر مستقر شده و خدمات لازم را به آسیبدیدگان ارائه دادهاند.
این اقدامات گسترده در حالی انجام شد که مدیرعامل بیمه ایران نیز با حضور در شعب و مناطق بحرانزده، بهصورت میدانی در جریان خدماترسانی قرار گرفت و از نزدیک با مردم و کارکنان دیدار داشت.