بیمهخبر

تأکید بیمه دی بر ارزیابی سریع و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران

شرکت سهامی بیمه دی خدمات ۲۴ ساعته بیمه‌گری دیجیتال و فعالیت شعب ویژه تسهیلات و خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران را افزایش داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این شرکت در راستای ایفای نقش و مأموریت خود به ارائه خدمات مستمر به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه پایتخت می‌پردازد.

شرکت بیمه دی در شرایط فعلی، علاوه بر تأمین امنیت و آرامش خاطر بیمه‌گذاران، تا این لحظه پرداخت خساراتی را که اسناد آن ارائه‌ شده را با ارزیابی سریع انجام داده است.

این شرکت با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه ارائه خدمات دیجیتال بیمه‌ای توانسته است در شرایط خاص کنونی خدمات ۲۴ ساعته به بیمه‌گذاران ارائه کند و علاوه بر امکان خرید انواع بیمه‌نامه، خدمات ارزیابی دیجیتال، ارائه اسناد و پرداخت توسط اپلیکیشن بدون محدودیت زمانی و مکانی ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا