به گزارش اخبارپول، الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که به میزبانی شرکت بیمه دی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: نقش روابط عمومی ها در ترسیم واقعی فضای اقتصادی و اجتماعی کشور غیرقابل انکار است و یکی از مهمترین ماموریت های این مراکز ارتباطی به شمار میرود.
حضرتی به ضرورت هماهنگی بیشتر بین بخشهای دولتی و خصوصی تاکید کرد و افزود: برای کشف، درک و بیان حقیقت باید دستاوردهای بخشی های مختلف را از طریق روابط عمومی با رسانهها به اشتراک بگذاریم.
هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی، نیز که میزبانی این نشست را بر عهده داشت با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در توسعه بازار بیمه، گفت: شرکت بیمه دی به عنوان نهاد بیمهای خدمات رسان به خانوادههای معظم شهدا و جانبازان بیش از ملاحظات حرفهای به تکریم این قشر سرافراز میاندیشد.
وی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای صنعت بیمه با زبانی گویا و بیانی شفاف از اساسیترین رسالتهای روابط عمومی به حساب میآید.
بر اساس این گزارش، آرام رشیدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت روایتگری نخست در امر اطلاع رسانی، اظهار کرد: در دنیای دیجیتال امروز روایتگری اول یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است که باید بیش از پیش جدی گرفته شود.
وی حضور شرکتهای بیمه در نمایشگاههای تخصصی را در گرو احراز صرفه و صلاح شرکت های بیمه دانست و گفت: بهره گیری از ابزارهای فرهنگسازانه به رشد شاخص ها و توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
در ادامه جواد گودرزی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، با مخاطب قرار دادن رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، اظهارکرد: صنعت بیمه یک صنعت مظلوم است و روابط عمومی ها توقع دارند که رسانههای در اختیار دولت، قابلیتها و دستاوردهای این صنعت را به گوش افکار عمومی برسانند.
وی در پایان با تشریح شرایط حضور در نمایشگاه های پیش رو از تعهدسپاری مجریان نمایشگاه در خصوص رفع نواقص موجود خبر داد.
گفتنی است در این نشست، مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز دیدگاه های خود را در خصوص کیفیت شرکت در نمایشگاه صنعت مالی بیان کردند.