بانکخبر

حضور بانک سینا در جمع مدعیان ارائه خدمات بانکی شخصی‌سازی‌شده

به گزارش اخبارپول، رحیم زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر در حوزه پرداخت، رقابت سنگینی میان بانک‌ها، شرکت‌های فناوری و فین‌تکی وجود دارد، اظهار کرد: بانک سینا در دوره اخیر تلاش مضاعفی دارد تا در قالب بانکداری دیجیتال سطح بهره‌وری را افزایش داده و خدمات مورد نیاز گروه‌های مشتریان را به صورت شخصی‌سازی‌شده در سرزمین هوشمند سینا ارائه کند که بدون شک به زودی این بانک در جمع مدعیان اصلی ارائه این خدمات قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بانک سینا در زمینه تسهیلات تکلیفی هم‌گام با سیاست‌های دولت و مجلس گام‌های اساسی برداشته است، گفت: بانک سینا در یک سال گذشته در سه بخش پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در عین حال، در پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز وارد میدان شد و وظایف اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرد.

گفتنی است تا پایان آبان‌ماه سال جاری بانک سینا بیش از هشت هزار و ۷۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا