به گزارش اخبارپول، حمید نگارستانی، مدیر دفتر کارمانیا از سال ۸۸ وارد صنعت بیمه شده و فعالیت خود را به عنوان نماینده شروع کرده است.
او اعتقاد دارد، حضور شرکتهای نوظهور در صنعت بیمه، میتواند باعث افزایش کیفیت محصولات و طرحهای بیمهای شود و در تشریح علت همکاری با بیمه باران، میگوید: به عقیده من، شرکتهایی که تخصصی در حوزههای مختلف فعالیت میکنند، به دلیل ماهیت و نوع فعالیت خود، بستر کاملا متفاوتی را برای همکاری فراهم میکنند.
نگارستانی در ادامه افزود: اگرچه همچنان برای آگاهی از برند بیمه باران باید فعالیتهای مستمر و مداومی کرد اما به نظر میرسد با نگاهی به تاریخچه این شرکت، چشمانداز روشنی را میتوان برای آن متصور شد.
او، تیمسازی و افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش را مهمترین هدف دفتر کارمانیا طی ماههای اخیر دانست.