بیمهخبر

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شعبه‌ی ممتاز غرب تهران

به گزارش اخبارپول، روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲، موهبتی مدیرعامل این شرکت، طی بازدیدی از شعبه‌ی ممتاز غرب تهران، ضمن گفتگو با مدیر و همکاران شعبه، از نزدیک چالش‌های موجود در خصوص صدور بیمه‌نامه و دیگر امور بیمه‌ای را مورد بررسی قرار داده و همچنین در جریان برخی از مشکلات بیمه‌شدگان قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه دی طی این بازدید با تأکید بر مقوله مشتری مداری، حسن برخورد با مراجعان شعبه را از مهم ترین ارکان مشتری مداری برشمرد و بیان کرد: پاسخگویی مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه خوشایند، می تواند مشتریان وفادار و در ادامه جذب مشتری جدید را برای شرکت به ارمغان بیاورد.

در پایان در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت بیمه دی به سئوالات همکاران پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا