بیمهخبر

تسریع خدمات‌رسانی به مشتریان بیمه آسماری

به گزارش اخبارپول، الهام جلوی مدیر شبکه فروش بیمه آسماری گفت: در بازار رقابتی بیمه، شرکت‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند خدمات خود را با سهولت در دسترس عموم مردم قرار دهند.

شرکت بیمه آسماری با بهره‌مندی از شبکه فروش خود متشکل از شعب، نمایندگان، عاملین فروش و کارگزاران رسمی مورد تایید بیمه مرکزی تلاش نموده نسبت به معرفی خدمات خود به بازار بالقوه اقدام کرده و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان خود را افزایش دهد.

در همین راستا و در جهت تسریع نحوه خدمات رسانی شبکه فروش به مشتریان، بیمه آسماری در سال ۱۴۰۲ دو اقدام جدید به شرح ذیل انجام داده است:

۱٫ اختیارات شعب این شرکت مورد بازنگری قرار گرفت و سطح اختیارات ایشان در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات افزایش یافت که این موضوع موجب وابستگی کمتر شعب به واحد ستادی و تسریع بیشتر امور خواهد شد.

۲٫ پس از برگزاری دوره آموزشی، تفویض اختیار صدور برای برخی از رشته‌های بیمه‌ای به نمایندگان انجام شد که این مورد نیز تاثیر بسزایی در کمک به شبکه فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا