برگزیده هابیمهخبر

بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند

به گزارش اخبارپول، مجید مشعلچی در ادامه ایفای وظایف سخنگویی و ماموریت محوله در حکم انتصاب خود در چارچوب شفاف سازی و رفع ابهامات بیمه ای به پرسش های مردمی پاسخ داد.

گفتنی است در این ارتباط مستقیم مردم و مسئول ارشد صنعت بیمه، متقاضیان با طرح پرسش ها و مشکلات بیمه ای خود، پاسخ های مرتبط را دریافت کردند.

شایان ذکر است فرایند پاسخگویی توسط قائم مقام و سخنگوی بیمه مرکزی در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت و برای تقویت ارتباط بی واسطه، علاوه بر شماره تلفن اعلام شده، صندوقی برای طرح مسائل و انتقادات بیمه ای در محل نهاد ناظر صنعت بیمه نیز طراحی و نصب شده است.

متقاضیان می توانند برای طرح مشکل خود از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه هر هفته با شماره تلفن ۲۴۵۵۱۲۹۵ تماس گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا