بانکخبر

نشست تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان

به گزارش اخبارپول به نقل از بانک رفاه کارگران، در راستای تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه در استان تهران، حمیدرضا صفائیان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور در محل مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران که تمایل دارند مسائل، موضوعات و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک در میان بگذارند، می‌توانند در بازه زمانی مذکور از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا