به گزارش اخبارپول، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به همدلی و انسجام سازمانی جاری در این سازمان، چنین فرهنگی ارزش آفرین را ستوده و اظهار کرد: نفی نگاه فرد محور و افزایش کار گروهی، همواره نتایج مثبتی در بیمه دی داشته که رضایتمندی مشتریان و سهامداران از جمله ثمرات ارزندهی آن به شمار میآید.
مدیرعامل بیمه دی، استقبال این شرکت از تحولات نوآورانه و فنآورانه را گامی دیگر و فصلی نو در روند رو به رشد و تعالی بیمه دی توصیف کرد که میتواند به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا بدل گردد.
وی طراحی و راهاندازی سامانهی “دِیدار” را نشان دهندهی عزم جدی سازمان جهت پیشرفت به سوی آینده ذکر کرده و گفت: بیمهگری دیجیتال و خدمتدهی آنلاین، دیگر یک افق یا چشمانداز در بیمه دی نیست، بلکه فرآیندی تحقق یافته است.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد: رویکرد آیندهنگر به کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و نگاه امانتدارانه نسبت سهامداران سبب کسب دستآوردهای فعلی بوده و تضمین کنندهی موفقیتهای بیمه دی در آینده است.