به گزارش اخبارپول، محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت، گشایش ساختمانهای جدید و ملکی شعب را، اقدامی هدفمند جهت ارتقاء سطح سرمایهای شرکت دانسته و در عین حال، آن را گامی مؤثر در راستای تقویت برند و یکپارچهسازی هویت بصری بیمه دی قلمداد کرد.
وی همچنین اظهار کرد: تمرکز استراتژیک بیمه دی، توجه به کارکنان و نمایندگان است. زیرا توجه به این موضوع، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات شده و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان را منتج خواهد شد.
کشاورز در ادامه بیان کرد: جهت دستیابی به این اهداف، مطالعهی خوبی صورت پذیرفته و بر این مبنا، برنامههای ویژهای تدوین شده که به زودی به مرحلهی اجرا در خواهد آمد.
در حاشیهی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی طی دیداری صمیمی با شبکهی فروش استان، رویکرد نوین شرکت را حرکت تدریجی از فروش سازمانی به سوی خرده فروشی عنوان کرده و نقش نمایندگان در تحقق این اهداف را، بسیار جدی و مؤثر قلمداد کرد.
در خاتمهی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی، امانتداری نسبت به سهامداران را، از جمله اهم وظایف همهی کارکنان بیمه دی دانست و اظهار امیداواری کرد؛ این شرکت با همدلی تمامی همکاران شعب و ستاد و همراهی شبکهی فروش، سیر صعودی و افزایش سودآوری خود را تدوام بخشد.