بیمهخبر

تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

به گزارش اخبارپول، این اجلاس که با رویکرد تکنیک های جهانی، تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده در شرایط بحرانی، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوری‌های به‌روز ارتباط‌ جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری و توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد.

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بیست و سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا