بانکخبر

قائم‌مقام موسسه ملل: با تعامل با مشتریان نسبت به وصول مطالبات اقدام کنید

به گزارش اخبارپول، مروجی با تاکید بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات گفت: کمیته ها و کمیسیون های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعال‌تری در این امر داشته باشند و پرونده‌های مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال کنند.

وی با اشاره براین نکته که در بخش پیگیری و وصول مطالبات بحث دعاوی و حقوقی می بایست آخرین مرحله باشد افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.

مروجی در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار کرد: فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.

قائم مقام موسسه ملل در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا