
به گزارش اخبارپول، در حاشیه سیوهشتمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب این شرکت در شهر ساری، بهرهبرداری از محصول جدید مهردانا که با بهینهسازی طرح مهردانا و با هدف تکریم بیمهگذاران و پاسخگویی به نیازها و مطالبات متنوع آنها طراحی شده است، آغاز شد.
کارت طلایی مهردانا برای بیمهگذاران این شرکت در رشتههای مختلف بیمهای، از جمله شخص ثالث، بدنه خودرو، آتشسوزی منازل مسکونی مهرآشیان، حوادث مهریار و عمر ساده زمانی ارائه خدمت میکند.
در کارت طلایی مهردانا همچنین خدمات امدادی برای مشتریان به صورت شبانهروزی در سراسر کشور در نظر گرفته شده که شامل اعزام امدادگر، آمادهسازی و حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک، پنچر و تسمههای پروانهای، سوخترسانی، باتری به باتری، تعویض باتری، و مشاوره تلفنی میشود.
تمام خدمات ارائه شده برای مشتریان بسته طلایی رایگان بوده و بیشتر خدمات ارائهشده نیز نامحدود است.
بر اساس این گزارش، طرح بهینهسازیشده مهردانا در قالب کارت نقرهای نیز طراحی شده که خدمات این کارت نیز بهصورت رایگان، اما به تعداد محدودتری در مقایسه با کارت طلایی در اختیار بیمهگذاران قرار میدهد.