بانکخبر

راه‌اندازی پیشخوان مجازی خدمات در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش اخبارپول، سعید شمسی نژاد با اشاره به اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک در زندگی روزمره مردم بیان کرد: بسیاری از مردم، به‌ویژه ساکنین شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند، ترجیح می دهند تا به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده ‌کنند.

وی افزود: اقدامات و تلاش ها در زمینه توسعه زیر ساخت‌ها و ارائه محصولات جدید بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه دارد و این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی را برای دسترسی بهتر مشتریان به خدمات بانکی تعریف و عملیاتی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: پیشخوان مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در ۷ روز هفته و هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.

وی ادامه داد: در فاز نخست، فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایردرخواست های بانکی از جمله خدماتی است که در پیش خوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت یکپارچه ارائه شده است.

شمسی نژاد اضافه کرد: انجام تراکنش های بانکی، امکان درخواست فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک، امکان ثبت درخواست پوز فروشگاهی، امکان انسداد و رفع انسداد حساب، تهیه پنل شعبه برای دریافت درخواست های مشتریان و اقدام روی آن و… در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکداری نوین در بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: این بانک در سال‌های اخیر با اقدامات موثر خود دستاوردهای شایسته ای را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک رقم زده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این بانک، یکپارچه سازی سامانه ها با راه اندازی سامانه «میعاد»، حذف کاغذ از عملیات بانکی، اجرای بایگانی الکترونیک و همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات بصورت آنلاین همگی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و دستیابی به بانکداری هوشمند صورت گرفته است.

سعید شمسی نژاد درباره نقش خدمات الکترونیکی بانک ها در زندگی مردم گفت: بانکداری الکترونیک می‌تواند با سبک سازی عملیات بانکی، بانک ها را در تغییرات و رسیدن به اهدافشان یاری رساند، همچنین تعداد زیادی از مردم بعد از ساعات اداری نیاز به خدمات بانکی دارند و توسعه بانکداری الکترونیک می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب، مشتری بانک‌ها را حفظ کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان کرد: بسیار مهم است که مشتریان بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران که مشتریان بانکداری خرد هستند، به راحتی بتوانند از بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و نباید در دریافت خدمات خود با مشکل استفاده و ناکارآمدی مواجه شوند. از این رو بهبود فرآیندها، توسعه زیرساخت ها، تسهیل در دستیابی غیر حضوری به عملیات بانکی و ارتقای امنیت خدمات مجازی امری ضروری تلقی می شود.

وی تاکید کرد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم به نحوی که بتوانند با مراجعه به پیشخوان مجازی این بانک صفر تا صد عملیات بانکی را به صورت غیر حضوری و از محل کار یا منزل دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا