
به گزارش اخبارپول، محمدرضا فرزین در این بازدید با قدردانی از عملکرد همکاران این شعبه ها گفت: همه توان شعب باید برای جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات در راستای جذب مشتری های بیشتر، بسیج شود.
وی با اشاره به نقش شعبه های بزرگ در ارتقای بازدهی بانک، تاکید کرد: اختلال زنجیره ارزش بانک ملی ایران باید با همکاری صف و ستاد بر طرف شود.
محمد رضا فرزین در این بازدید ضمن شنیدن حرف های کارکنان، رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل این دو شعبه و ارتقای عملکرد آن ها ارائه کرد.
*بیشتر بخوانید:
کسب گواهی استاندارد بینالمللی سیستم مدیریت سبز توسط بانک ملی