بیمهخبر

رونمایی از ساختار بازاریابی و فروش چند سطحی بیمه‌های زندگی در بیمه دی

به گزارش اخبارپول، یکی از قابلیت‌های ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی بیمه دی انعطاف پذیری قابل توجه آن است، به نحوی که زمینه رشد و پیشرفت نمایندگان در ساختار توام با رشد عملکرد آنها فراهم بوده و به راحتی می توانند به سطوح بالایی سازمان هدایت شوند.

همچنین امکان جابه‌جایی نمایندگان و تغییرات در سطوح سازمان بر اساس خط مشی‌های تدوین شده امکان پذیر بوده و در طراحی این ساختار سعی گردیده تمامی کاستی‌های سیستم‌های موجود در صنعت مرتفع گردد. علاوه بر این، بهره مندی از پاداش‌های تشویقی در خصوص جذب و مدیریت نمایندگان جدید از قابلیت‌های مهم و جذاب این ساختار است.

این سامانه از ابتدای آذر در سامانه بیمه‌گری بیمه‌های زندگی پیاده سازی شده و تمام شبکه فروش امکان بهره‌مندی از ساختار جدید سازمان فروش را دارا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا