به گزارش اخبارپول، مهدی پیروزرام اظهار کرد: ساختار سازمانی و تشکیلاتی مدیریت بازرسی و پیگیریهای ویژه سه ادارهی، پیگیری پاسخگویی به شکایات و بازرسی، انتظامات و استعلام و گزینش در چارت سازمانی شرکت گنجانده شد و به تصویب هیات مدیره رسیده است.
وی، پیگیری شکایات، طرح دعوی و انتقاد و پیشنهاد را جزو لاینفک صنعت بیمه خواند و توضیح داد: در گذشته این گونه عمل میشد که بیمه مرکزی شکایات را عنوان و ارسال میکرد و تمام حوزهها هم باید پاسخگو میشدند.
مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارتنو، افزود: درحال حاضر با دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو حوزههای مختلف متمرکز در حوزه پیگیری شکایات شدهاند و برای تسهیل این روند توسط کارشناس مجرب در اولین فرصت پیگیری شکایات انجام میشود و به حوزههای مختلف و مرتبط ارسال شده تا پاسخگو باشند.
پیروزرام، اذعان کرد: در واحد بازرسی شرکت بیمه تجارتنو یک سامانه پیگیری شکایات، شماره تلفن داخلی و یک شماره موبایل درنظر گرفته شده است و در قالب یک تابلو در تمام ساختمانها و شعب کشور نصب میشود تا در معرض دید مشتریانی که وارد شرکت و شعب میشوند قرار داشته باشد.
وی، بیان کرد: سـامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات بیمه تجارتنو به آدرس WWW.TEJARATNOINS.IR در دسترس بیمهگذاران قرار دارد ضمن آنکه شماره تلفن ۰۲۱۹۶۹۹۰ با داخلی ۴ و شماره تلفن همراه ۰۹۳۸۱۲۰۰۰۸۸ شماره مستقیم بخش پاسخگویی به شکایات این شرکت است و همکاران آن بخش تمام موارد شکایات به صورت حضوری و تلفنی را یادداشت کرده و به مدیریت این بخش اعلام میکنند.
پیروزرام، تصریح کرد: شرکت بیمه تجارتنو، در بخش پیگیری شکایات کارهای خوبی را انجام داده اما بروزتر خواهد شد تا کارها سهل الوصولتر شود زیرا گاهی یک سری از مکانیزمهای کاری و سازمانی وجود دارد که دستوپاگیر هستند.
وی، تصریح کرد: درحال حاضر با فعالیتهایی که در شرکت بیمه تجارتنو انجام شده است میزان شکایات به بیمه مرکزی هم کاهش یافته و زمان رسیدگی هم بهبود یافته است.
مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارتنو، بیان کرد: در آینده نزدیک توجیه مشتری، راهنمایی و پیگیری شکایت بیمه گذاران بهتر خواهد شد و با استفاده از افراد خبره و کاربلد و با بهرهگیری از سامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات کمترین موارد شکایت مطرح خواهد شد.
پیروزرام، تاکید کرد: شرکت بیمه تجارتنو با هدایت و مدیریت مدیرعامل جوان، پرتلاش و موفقِ نوراللهی از مجموعهای برگرفته از مدیران مجرب، پرتلاش، متعهد و جوان برخوردار است که نقش بسیار اساسی در موفقیتهای سالهای اخیر بیمه تجارتنو همچون اتکایی، بنو شاپ، ایزو ۹۰۰۱ و …. دارند و ماحصل آن رشد و ارتقاء قابل تحسین در اغلب حوزههای سازمانی این شرکت است.
وی افزود پیشگیری از تخلفات احتمالی، ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و برخورد با آنان، کنترل قراردادها، ارزیابی عملکرد و ارتباطات طرفهای قرارداد با همکاران شرکت بیمه تجارتنو، راستی آزمایی و نظارت بر عملکرد کارگزاران و نمایندگان شرکت در سراسر کشور و صیانت از اعتبار برجسته و درخشان شرکت بیمه تجارت نو، همچنین ارزیابی و بازرسی میدانی و حضور فعال در حوزههای مختلف سازمانی، از اهم برنامهها و وظایف مدیریت بازرسی و پیگیریهای ویژه شرکت بیمه تجارتنو است.