به گزارش اخبارپول، نتایج داده کاوی این سامانه از این حکایت دارد که انتشار محتوای مرتبط با بانک ملی ایران در دو بخش «خبرهای تولیدی» و «بازنشر اخبار در شبکههای اجتماعی» توانسته با فاصله قابل توجهی از رقبا، در جایگاه نخست قرار بگیرد.
این نتایج نشان میدهد بانک ملی ایران با بیش از ۲۲۶ هزار پست در شبکه های اجتماعی و بیش از ۲۸ هزار محتوای آنلاین، بیشترین میزان تولید یا بازنشر محتوا را در سال گذشته از آن خود کرده است.
«لایف وب» سامانهای است که از سال ۱۳۸۹ به دادهکاوی شبکههای اجتماعی میپردازد.