خبر

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ۲گواهینامه بین‌المللی گرفت

به گزارش اخبارپول، استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ به عنوان الگوی راهنما برای «رسیدگی به شکایات مشتریان» شناخته می‌شود. این استاندارد تأکید می‌کند که می‌بایست فرآیند رسیدگی به شکایات شامل روش‌های اجرایی، دستورالعمل‌های کاری، فرم‌ها و … طراحی شده و جاری‌سازی شوند تا در نهایت «رضایت مشتریان» جلب شود.

از سوی دیگر، استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ یک استاندارد مرجع «برای سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان» است. این استاندارد به عنوان یک مدل برای مدیریت سکوت مشتریان شناخته می‌شود و در آن، از طریق نظرسنجی‌های مستمر، بازخور مشتریان با استفاده از روش‌های علمی، دریافت شده و تحلیل می‌گردند. در نهایت نیز بر اساس نتایج تحلیل‌های مذکور، نقاط قوت و ضعف سازمان شناخته شده و برای آنها برنامه‌ریزی های لازم صورت می‌پذیرد.

مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همواره به دنبال طرح‌ریزی و اجرای فرآیندهایی هستند که از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان، ضمن تکریم ایشان، نسبت به شناسایی دغدغه ها و همچنین نیازمندی‌ها و انتظارات آنان اقدام کرده و از این رهگذر، فرآیندها و خدمات را بهبود بخشند.

پر واضح است که چنین فرآیندهایی نیازمند استفاده از الگوها و استانداردهای بین‌المللی است. از این رو، این دو استاندارد که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده‌اند، در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان مرجع برای این امر انتخاب گردیده‌اند.‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا