به گزارش اخبارپول، روز پنج شنبه مورخ ۲۵ دی ماه با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مبتنی بر qr برای مسافران و رانندگان تاکسی توسط شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان و تاکسیرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
براساس این گزارش، در این جلسه موضوع فرهنگ سازی و تشویق استفاده از پرداخت های غیر تماسی ( کدپراز) برای عموم جامعه برای مسافرین و رانندگان تاکسی مورد تاکید قرار گرفت.
در ابتدای جلسه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ ) گزارش اقدامات انجام شده این شرکت در راستای ترویج و آگاهی سازی پروژه مذکور در سطح شهر تهران را ارائه کرد.
همچنین، در این نشست جدید ترین سرویس ها و قابلیت های نرم افزار تاپ به عنوان نرم افزار پیشرو در صنعت پرداخت تشریح شد .
دربخش پایانی این جلسه که به ارائه پیشنهادات مدیران منطقه تاکسیرانی برای ارتقا سطح کیفی خدمات کدپردازتاپ اختصاص داشت مقررشد پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله نیاز های رانندگان ، مسافرین ، آموزش استفاده از کدپرداز و … در دستور کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ ) قرار گیرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ به عنوان شرکت پیشرو در حوزه پرداخت الکترونیک کشور با بیش از ۵۰ نمایندگی فعال آمادگی خود را برای ارائه خدمات پرداخت های غیر تماسی کدپرداز تاپ برای تمامی صنوف و سازمان های دولتی و خصوصی اعلام کرده است.
کاربران برای نصب اپلیکیشن تاپ می توانند با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۷۱ ویا با مراجعه به سایت www.code-pardaz.irhttp://www.code-pardaz.ir اقدام کنند.