بیمهخبر

نقش حراست در پیشبرد اهداف و رشد شرکت بیمه دانا

به گزارش اخبارپول، کاردگر در گردهمایی کارکنان دفتر مدیریت حراستِ شرکت بیمه دانا اظهار کرد: حراست باید از پرسنل، اموال و دستاوردهای شرکت حفاظت و صیانت کند.

وی با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، بیان کرد: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند.

مدیرعامل بیمه دانا، داشتن شرکت کارآمد را باعث ایجاد منافع برای ذینفعان از قبیل کارکنان و بیمه‌گذاران دانست و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر حراست با بخش‌های مختلف شرکت شد.

کاردگر ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های پیش روی مدیریت حراست، مخصوصاً استقرار کارشناسان حفاظت شعب در مناطق، شاهد افزایش بهره وری و رشد بیشتر این مجموعه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا