به گزارش اخبارپول، صبا خلیلی با بیان این که پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کشورمان درگیر هزینه های درمانی قابل توجه این بیماری شده اند، اظهار کرد: بیمه کرونای شرکت بیمه سامان با هدف رفع دغدغه هزینه های این بیماری به بازار عرضه و در جبران هزینه های کرونا نقش داشته است.
وی بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون ۱۳۳ مورد خسارت از محل این بیمه نامه به شرکت بیمه سامان ارائه شده که پس از ارزیابی های کارشناسی و تطبیق مدارک، بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت شده است.
کارشناس مسئول نظارت خسارت بیمه های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان با اشاره به این که بیمه کرونای شرکت بیمه سامان در طرح های مختلف با پوشش ها و حق بیمه های متناسب با اقشار مختلف جامعه طراحی شده است، ادامه داد: از مهمترین مزایای این بیمه نامه می توان به عدم نیاز به دریافت معرفی نامه جهت بستری در بیمارستان و عدم اعمال فرانشیز است.
خلیلی با تاکید بر این که فرایند پرداخت خسارت در این بیمه نامه بسیار ساده، بدون طی بروکراسی های اداری و کاملا غیرحضوری از طریق وب سایت https://www.si24.ir/s/mfa2rf انجام میپذیرد، ادامه داد: بیمه گذار می تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه ها، مدارک پزشکی خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و بر اساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت خود را دریافت کند.
وی افزود: بیمه سامان برای پرداخت هزینه درمان بیماران کرونایی، میان بستری شدن در بیمارستان های خصوصی یا دولتی تفاوتی قائل نیست و هزینه های درمان بیمه شده را مطابق قرارداد منعقد شده شرکت و بیمه گذار پرداخت خواهد کرد.
کارشناس مسئول نظارت خسارت بیمه های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان خاطرنشان کرد: مدت انتظار این بیمه نامه ۱۴روز است و بیمه گذار پس از این مدت، در صورت ابتلا به بیماری مشمول پوشش ها خواهد بود.