بیمهخبر

مدیرعامل بیمه دانا: رشد بیمه‌های زندگی، عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه است

به گزارش اخبارپول، در حاشیه بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که با محوریت «ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت‌ها و چالش‌ها» در حال برگزاری است، عصر روز ۲۵ آذرماه جاری، موضوع شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا، در پنلی تخصصی که ریاست آن را کاردگر مدیرعامل بیمه دانا عهده‌دار بود، مورد بررسی قرار گرفت.

در این پنل موضوعاتی مانند تاثیرات کرونا بر عرضه و فروش بیمه‌های زندگی، نیازهای شبکه فروش در زمان کرونا، چالش‌های شبکه فروش در زیر ساخت و توسعه فروش آنلاین و فرصت‌ها و تهدیدها در تغییر عرضه خدمات از حضوری به غیرحضوری، در قالب ارائه چند مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کاردگر در این پنل پس از ارائه مقالات مطرح شده و توضیح و پاسخ در خصوص مطالب آنها، به ضرورت رشد و گسترش بیمه‌های زندگی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، رشد و گسترش بیمه‌های زندگی است که امیدواریم در این خصوص، بسترهای لازم و شیوه نامه‌های جدید برای رشد این رشته مهم بیمه‌ای در کشور، طراحی و ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا