به گزارش اخبارپول، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در گفتوگو برخط با معاونان و مدیران ضمن اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: این طرح در یک حرکت جهادی و اهدا ثواب آن به روح بلند شهید همسنگرمان و همچنین افزایش رضایت ذینفعان با تلاش روزانه اعضای شورای فنی سرپرستیها اجرا میشود.
مجید مشعلچی فیروزآبادی اظهار کرد: مهمترین دغدغه معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت پیگیریهای منسجم و آگاهانه امور مشتریان و افزایش رضایت آنان است.
وی برگزاری شورای فنی سرپرستیها در پایان هر روز کاری و بررسی و برطرف کردن مسایل ذینفعان را بیانگر تشویشخاطر مدیران و کارشناسان شرکت در برابر کسب رضایت اربابرجوع دانست و تصریح کرد: شایسته است کارشناسان فنی ستاد، سرپرستیها و شعب با بهرهمندی از خرد جمعی اعضای شورای فنی در اسرعوقت به مسایل ذینفعان رسیدگی کنند.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش رضایت بیمهشدگان در بخش پرداخت خسارت، بیان کرد: افزایش پنجدرصدی رضایت در این بخش از جمله برنامههای شرکت تا پایان سال است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان افزود: امید است که با نظرسنجی از ذینفعان تا پایان سال شاهد افزایش خشنودی آنان باشیم.ش