به گزارش اخبارپول، غلامرضا منتظری اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک، ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که سازمان تامین اجتماعی در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰، بیش از ۷۵ درصد مراجعه مردم به شعب را کاهش میدهد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: توسعه خدمات غیرحضوری همواره از اولویت های سازمان تامین اجتماعی بوده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی در حال انجام است.
منتظری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا نیاز بود که مراجعه حضوری مردم به شعب کاهش داده شود، افزود: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گام های موثری برداشته و بسیار موفق عمل کرده است.