خبر

تلاش صندوق قرض الحسنه شاهد برای جلب رضایت اعضا

به گزارش اخبارپول، نشست شورای مدیران صندوق به ریاست اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در سالن جلسات شهدای سلامت ساختمان گاندی برگزار شد.

در این نشست گزارش پژوهش انجام شده توسط مدیریت طرح و برنامه صندوق از جامعه آماری هدف مبنی بر رضایت سنجی اعضاء از خدمات به سمع و نظر شورای مدیران رسید.

بر اساس این نظرسنجی پژوهشی ۹۲/۷ درصد جامعه آماری هدف در ۱۰ استان تهران، مازندران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان رضایت حداکثری خود را از خدمات صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام نموده اند.

پس از ارائه گزارش مذکور توسط دکتر عباسی قادی مدیر طرح و برنامه، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق ضمن تشکر از زحمات همکاران طرح و برنامه در خصوص انجام این نظرسنجی، خواستار بررسی کارشناسی نتایج بدست آمده توسط مدیریت های مرتبط شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه افزود: مهمترین اولویتی که از ابتدای ورود به صندوق بر آن تاکید داشته و دارم، جلب رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بوده است که برای رسیدن به این مهم باید تمامی مجموعه در دفتر مرکزی و مناطق با توان مضاعف بصورت شبانه روزی تلاش کنند.

کریمی همچنین خاطرنشان کرد: رضایت ۹۲/۷ درصد مورد اشاره در پژوهش انجام شده، عدد قابل توجهی است اما کافی نیست، زیرا اعضای ما شایسته خدمات بهتر و بیشتر هستند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه شاهد باید به عنوان نهادی الگو مورد توجه بخش های مختف قرار گیرد و شخصا معتقدم برای رسیدن به این مهم نباید حتی یک نفر هم از خدمات آن ناراضی باشد.

در پایان این نشست از مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه صندوق به نمایندگی از تمامی همکاران این مدیریت به پاس تلاش های موثر در مسیر توسعه کمی و کیفی صندوق قرض الحسنه شاهد تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا