بیمهخبر

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد

به گزارش اخبارپول، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌‌های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا