به گزارش اخبارپول، مطابق با زمانبندی انجام شده در روز یکشنبه ۲ شهریورماه مدیران امور طرح و برنامه، امور اعتباری و امور استانها و بازاریابی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در ارتباط با تسهیلات و خدمات بانکی، و در روز دوشنبه مورخ ۳ شهریور ماه مدیران امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری الکترونیک به سوالات و مشکلات مردم در خصوص بانکداری الکترونیک و خدمات غیر حضوری و مدیر امور مالی در خصوص صندوق دارای یکم و سهام عدالت آماده پاسخگویی به عموم مردم هستند.
مشتریان میتوانند در روزهای ذکر شده با مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.