به گزارش اخبارپول، مشتریان موسسه اعتباری کوثر می توانند با پیش بینی صورت گرفته عمده خدمات بانکی خود را از طریق درگاه های غیر حضوری (اینترنت بانک و همراه بانک) انجام دهند و از حضور غیر ضروری در شعبه خودداری فرمایند.
تمهیدات اعمال شده به شرخ زیر است؛
الف : تمهیدات خدمات غیرحضوری مشتریان
۱- افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و موبایل بانک به ۱۰۰ میلیون ریال
۲- کارت های شتابی با تاریخ انقضاء اسفند ۹۸ به بعد به مدت سه ماه بدون نیاز به تعویض و مراجعه به شعبه قابل استفاده هستند.
۳-افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازها به مبلغ پنج میلیون ریال
۴- افزایش تعداد تلاشهای متوالی ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز به تعداد پنج نوبت
۵- امکان ثبت درخواست تعویق اقساط در ماههای اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ در وبسایت موسسه به آدرس https://www.kosarfci.ir/tas-hil
۶- عدم کسر اقساط قرض الحسنه کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران نیروهای مسلح در ماه های فروردین و اردیبهشت ۹۹
۷- افزایش سقف انتقال وجه پایا از طریق همراه بانک و اینترنت بانک موسسه تا مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۸- عدم توزیع اسکناس نو در شعب
۹- مشتریان دارای گوشی با سیستم عامل IOS در صورت بروز مشکل امکان بهره گیری از بستر همراه بانک تحت وب و اینترنت بانک موسسه را دارند.
۱۰- افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال
۱۱- امکان پرداخت اقساط تسهیلات موسسه اعتباری کوثر از طریق خودپردازهای موسسه با تمامی کارت های شتابی
ب : تمهیدات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شعب
۱- مایع ضدعفونی در تمام شعب تهیه و در دسترس مشتریان است.
۲- رعایت فاصله ایمن میان کارکنان و مشتریان شعب صورت پذیرفته است.
۳- ضدعفونی ساعتی دستگاه های خودپرداز، کانترها و دستگاه های نوبت دهی مداوم انجام می شود.
۴- باجه ویژه دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی جهت تسهیل مراجعات آماده ارایه خدمت هستند.
۵- جمع آوری دستگاه های آبسرد کن شعب به منظور افزایش ضریب سلامت مشتریان و کارکنان انجام شده است.
۶- انعطاف فعالیت شعب با حداقل نیرو در سطح ستاد و شعب جهت تسهیل در خدمترسانی صورت گرفته است.