به گزارش اخبارپول، در پی تاکیدات رضایی مدیرعامل بیمه ایران مبنی بر بهینه و متوازن سازی پرتفوی و افزایش سهم بیمه های زندگی، در طرح مزبور که مشتمل بر شش دوره تخصصی است نمایندگان همزمان با گذراندن دوره ها، از نظر شاخصهای فنی و عملکردی نیز مورد ارزیابی قرارگرفته و در مرحله آخر حدود ۲۰۰ نفر ازشرکت کنندگان به عنوان ستارگان فروش بیمه های زندگی انتخاب، تشویق و تحت حمایت ویژه قرارخواهند گرفت.
نخستین جلسه آموزشی این طرح با حضور مدیران آموزش، امور نمایندگان، مرکز علمی کاربردی بیمه ایران و همکاران مجتمع تخصصی بیمه های زندگی با تدریس محمدی از اساتید صاحب نظر بازاریابی و فروش در محل مجتمع تخصصی بیمه های زندگی برگزار شد و مورد استقبال شرکتکنندگان قرارگرفت.
دوره های آتی نیز بتدریج در کل کشور اجرایی خواهد شد.