به گزارش اخبارپول، رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه تبریز، گزارشی از فعالیتهای شرکت در یک سال گذشته ارائه و تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم با کمک همکاران صف و ستاد، اقدامات مهمی از جمله رشد سرمایهگذاریها و کسب بازده و سود مطلوب، انضباطبخشی مالی و تقویت کنترلهای داخلی، اصلاح ساختار شرکت منطبق بر اساسنامه حاکمیت شرکتی، شفافیت ذخایر، وصول مطالبات معوق و تزریق منابع مالی به شعب برای تسریع در پرداخت خسارتهای معوق را به انجام برسانیم.
وی در ادامه، سرمایه انسانی، پرتفوی فعالیتهای بیمهگری، پرتفوی فعالیتهای سرمایهگذاری و ذخایر را چهار ستون اصلی هر شرکت بیمه دانست و گفت: ضعف و عدم توجه مدیران ارشد به هریک از این موارد میتواند فعالیتهای بیمهگر را با مشکل مواجه کند.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به ورود بیمه سینا به بازارهای جدید و سودآور اظهار کرد: در این دوره، نوآوری و خلاقیت به عنوان یکی از برنامههای استراتژیک مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس، محصولات بیمهای جدیدی در شرکت طراحی شده که پس از طی مراحل اخذ تأییدیه روانه بازار خواهد شد.
جعفری با اشاره به اقدامات توسعهای در راستای انظباطبخشی و تحرک و انگیزه بیشتر نمایندگان بیان کرد: بهسازی، توانمندسازی، تفویص اختیارات بیشتر و برخورد عادلانه و بدون تبعیض با نمایندگان در مدیریت ریسکها از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار مدیران شعب قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه، هریک از نمایندگان حاضر در فضایی صمیمی به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری این موارد مطرحشده را صادر کرد.
همچنین، رضا جعفری در این سفر بازدیدی از یکی از نمایندگان بیمه سینا در شهر تبریز داشت و در این بازدید ضمن گفتوگو و قدردانی از زحمات وی، از نزدیک با فعالیتهای این نماینده آشنا شد.
این گزارش میافزاید، در بخش دیگری از این بازدید، مدیرعامل بیمه سینا و هیأت همراه در محل اداره کل دامپزشکی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان بیمهگذاران بزرگ استانی حاضر شده و با مدیران ارشد آنها دیدار و گفتوگو کردند.
مدیرعامل بیمه سینا در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از رضایت بیمهگذاران عنوان کرد: رضایتمندی مشتریان افتخاری بزرگ برای بیمه سینا و نشانگر حرکت صحیح در مسیر خدمترسانی است و ما و همکاران ما را برای ادامه راه مصممتر خواهد کرد.
وی با اشاره به کارکردهای بیمه در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، ابراز کرد: صنعت بیمه در شرایط سخت و بحرانها و بلایای طبیعی همواره در کنار مردم بوده و باید مردم را بیش از پیش با خدمات متنوع بیمهای آشنا کنیم تا در هنگام بروز خطرات، آسوده خاطر باشند.
گفتنی است، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی و تشکر و ابزار رضایت از کیفیت بالای خدمات این شرکت، خواستار توسعه روابط و ارائه خدمات بیمهای متنوعتر شدند.