به گزارش اخبارپول، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران این بانک، این هفته با حضور جواد عطاران معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس مشتریان و همکاران میتوانند روز چهارشنبه ۱۸تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه ۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.