به گزارش خبرنگار اخبارپول، جشنواره برند محبوب که امسال هفتمین دوره آن در حال برگزاری است، هر سال در طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات کشور، اقدام به نظرسنجی مردمی در خصوص میزان محبوبیت برندهای معتبر کشور میکند.
امسال در هفتمین جشنواره برند محبوب من، بنا به آرای مردمی، شرکت بیمه پاسارگاد یکی از ۳ برند محبوب در میان شرکتهای بیمه شناخته شد.
لازم به ذکر است که بیمه پاسارگاد در سال گذشته نیز یکی از شرکتهای بیمه محبوب به انتخاب مردم بوده است.
گفتنی است، جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.
در این جشنواره از نظرسنجی کاربران برای شناسایی میزان محبوبیت شرکتهای فعال در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده میشود. شرکتکنندگان در نظرسنجی که استفادهکنندگان از این برندها هستند، با توجه به ویژگیهای تأثیرگذار در محبوبیت یک برند، آنها را در گروههای مختلف رتبهبندی میکنند.
با سلام و وقت بخیر
اینجانب به عنوان نماینده عمومی شرکت بیمه پاسارگاد از زحمات مدیران محترم مخصوصا جناب آقای معصوم ضمیری که مثل یک پدر این خانواده پاسارگاد را مدیریت می کند تا ما فرزندان پاسارگاد همیشه سرافراز باشیم
خداوند طول عمر همراه با سلامتی برای شما عزیزان عنایت فرماید
تشکر فراوان دارم
من حدود ده دوازده ساله دارم بیمه کار میکنم در شرکتهای مختلف بودم اما بیمه ای با چنین مدیریت خوب تو ای ده سال ندیدم و اینجا میخواستم تشکر کنم از مسئول و تمامی کارمندان دلسوز شعبه کرمان جناب آقای سعید ریاست شعبه سرکار خانم دهقان جناب آقای شمس آقای حسینی آقای علیزاده و همه دوستان شعبه کرمان و کمال تشکر دارم از استاد خودم که تنها به عنوان منشی یا کارمند ساده نمایندگی نگاه نکرد وغیر از بیمه راهنما و الگوی من در کل زندگی شد سر کار خانم محبوبه ملامحمدی نماینده فعال شهرستان زرند خدا به شما و تمامی عزیزان شعبه کرمان عمر با عزت و سرافرازی عنایت فرماید.
تبریک صمیمانه به همه پاسارگادی ها مخصوصا جناب آقای ضمیری وتشکرازهمه به ویژه نمایندگان عزیزکه باحوصله فراوان وادب به همه مشتریان خدمت رسانی میکنند.
باسلام بنده یکی از نمایندگان سابق شرکت هم در بخش نماینده فروش بیمه عمروآتیه ۵سال
و نمایندگی جنرال ۲سال که به واقع در این چندین سال بنده با افتخار و سربلندی در این شرکت به کار و فعالیت بیمه ای در این صنف پرداختم.. حالا نیز در کمال سپاس و قدردانی از زحمات تمامی عوامل اجرایتی مجموعه از مدیران،نمایندگان،کارگزاران وغیره عوامل شرکتلازم دیدم با تمام ارادت و احترام به نظریه دوستان و همکاران..به چندین موارد از ضعف شرکت در عرصه خدمات رسانی که میبایست در بازار بیمه ای کشور به بیمه گذاران ارایه شود اشاره میکنم!!!
1-بالابودن نرخ حق بیمه های آتش سوزی
2-بالا بودن نرخ های بیمه های مسئولیت
3-ممنوعیت های متعدد رشته ثالث از قبیل..
عدم صدور برای تاکسی ها، آژانس ها، پیکان وانت، نیسان، اتوبوس، مینیبوس، تریلی هوو
ممنوعیت ماشین های بالای ۲۰سال و…
4-عدم همکاریت و نداشتن تعامل با نمایندگان در بخش صدور بیمه های اقساطی در رشته های ثالث که در اون برهه زمان عذاب آوربود
حالا دوستان به این آمارها توجه داشته باشید وحساب کنی.. وقتی شرکتی نمیاد در کلیات رشته های بیمه ای جزء بهادادن به بیمه های عمروآتیه.. اونوقت چطوری میتونم به این شرکت بگم.. یک مجموعه کاملا موفق
شرکتی که بیمه نامه صادر نمیکنه… اونوقت چطور میتونید به سطح توانگریش و عملکردش نمره بدید☹️☹️
ما که در این ۸سال فقط و فقط.. سوختیم و سوختیم و بازم سوختیم
بیش از ۷۵۰ بیمه عمر به این شرکت فروختم.. اما انگار نه انگار.. که اصلا کاری کردیم..بلاخره صبر منم تموم شد و سال ۹۸ استعفا نامه خودم را تقدیم امورشعب و نمایندگان شرکت کردم و از مجموع خارج شدم..