به گزارش اخبارپول، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته با حضور رسول خوش بین، معاون مالی و اقتصادی در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس مشتریان شبکه بانکی، شهروندان و کارکنان بانک شهر میتوانند روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۱ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.