بیمهخبر

قائم مقام بیمه دانا: شبکه فروش مانند گذشته نقش خود را حفظ می‌کند

به گزارش اخبارپول، پس از صدور بخشنامه‌ای مبنی بر ارائه خدمات بیمه ای بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، بیمه مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شفاف‌سازی برخی از ابهامات موجود، اطلاع‌رسانی کرد.

در این خصوص حسین حسینی، اعلام کرد: واحدهای صدور (اعم از شعب و نمایندگان) این شرکت موظفند با رعایت دقیق مقررات مربوطه نسبت به تبیین و تشریح اهداف و منافع این طرح برای بیمه‌گذاران اقدام لازم به عمل آورند.

وی افزود: بدیهی است با دریافت شماره تلفن همراه از بیمه‌گذاران و ثبت آن در سیستم صدور، امکان هر گونه اطلاع‌رسانی پیامکی وجود دارد و بیمه دانا علاوه بر اطلاع‌رسانی الکترونیکی، در صورت درخواست بیمه‌گذاران موظف است نسخه چاپی بیمه نامه را نیز در اختیار آنان بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا