بیمهخبر

ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان شرکت بیمه دی ویژه بحران کرونا

به گزارش اخبارپول، کمیته کووید ۱۹ شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:

۱- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه‌ها به مدت حداقل ۳۱ روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.

۲- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان ۲ برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.

۳- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه‌ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید کرد.

 

 

 

*بیشتر بخوانید؛

بیمه دی خدمات ویژه پیشگیری و درمان کرونا ارائه می‌دهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا