بانکخبر

ارائه خدمات بانکی ایران زمین با اولویت حفظ سلامت مشتریان و پرسنل

به گزارش اخبارپول، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به تلاش همکاران شبکه‌ی بانکی در دو ماه گذشته اظهار کرد: بانک ها از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا از تمامی جهات، چه حضور مشتریان در شعب و چه دریافت و پرداخت اسکناس و بسیاری خدمات دیگر جزو مراکز در معرض خطر بوده‌اند، اما با توجه به اهمیت خدماتی که ارایه می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: در همین خصوص تمهیدات ویژه‌ای از قبیل صدور اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های آموزشی و بهداشتی، تهیه ملزومات بهداشتی، آموزش مشتریان از طریق کانال های ارتباطی و … از روزهای ابتدایی اجرا شد، هرچند در روزهای ابتدایی با وجود کمبود وسایل بهداشتی همکاران من خالصانه و با از خودگذشتکی در محل کار خود حاضر شدند، که جای قدردانی و تشکر دارد.

قدیمی با تاکید بر این نکته که با وجود اینکه حدود دو ماه از اعلام ورود ویروس در کشور می‌گذرد اما شرایط همچنان سخت و دشوار است، بیان کرد: همه ما باید در این شرایط به وظیفه‌ی اجتماعی خود عمل کنیم و تا جای ممکن به شعب مراجعه نکنیم تا زنجیره شیوع این ویروس شکسته شود.

معاون عملیات بانکی ایران زمین در پایان گفت: در حال حاضر بانکداری الکترونیک و همراه بانک بی خطرترین روش برای انجام خدمات بانکی است که مشتریان می‌توانند امور بانکی خود را از طریق آنها انجام دهند و از حضور در شعب جداً خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا