به گزارش اخبارپول، الف: تمهیدات خدمات غیر حضوری مشتریان؛ 1- افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و موبایل بانک به 100 میلیون ریال 2- کارت های شتابی با تاریخ انقضاء اسفند 98 به بعد به مدت سه ماه بدون نیاز به تعویض و مراجعه به شعبه قابل استفاده هستند. 3-افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازها به مبلغ پنج میلیون ریال 4- افزایش تعداد تلاش های متوالی ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز به تعداد پنج نوبت 5- امکان ثبت درخواست تعویق اقساط در ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 در وبسایت موسسه به آدرس https://www.kosarfci.ir/tas-hil 6- عدم کسر اقساط قرض الحسنه کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران نیروهای مسلح در ماه های فروردین و اردیبهشت 99 7- افزایش سقف انتقال وجه پایا از طریق همراه بانک و اینترنت بانک موسسه تا مبلغ 500/000/000ریال 8- عدم توزیع اسکناس نو در شعب 9- مشتریان دارای گوشی با سیستم عامل IOS در صورت بروز مشکل امکان بهرهگیری از بستر همراه بانک تحت وب و اینترنت بانک موسسه را دارند. 10- افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ 20 میلیون ریال 11- امکان پرداخت اقساط تسهیلات موسسه اعتباری کوثر از طریق خودپردازهای موسسه با تمامی کارت های شتابی ب : تمهیدات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شعب 1- مایع ضدعفونی در تمام شعب تهیه و در دسترس مشتریان است. 2- رعایت فاصله ایمن میان کارکنان و مشتریان شعب صورت پذیرفته است. 3- ضدعفونی ساعتی دستگاه های خودپرداز، کانترها و دستگاه های نوبت دهی مداوم انجام می شود. 4- باجه ویژه دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی جهت تسهیل مراجعات آماده ارایه خدمت است. 5- جمع آوری دستگاه های آبسرد کن شعب به منظور افزایش ضریب سلامت مشتریان و کارکنان انجام شده است. 6- انعطاف فعالیت شعب با حداقل نیرو در سطح ستاد و شعب جهت تسهیل در خدمت رسانی صورت گرفته است. شایان ذکر است مشتریان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت ارتباط مشتریان به شماره 42830-021 تماس حاصل کنند.