بانکخبر

تاکید مدیرعامل بانک سینا بر فرهنگ تمرکز بر مشتری

به گزارش اخبارپول، ایمانی اظهار کرد: ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری بخش مهمی از فعالیت های بانک سینا را تشکیل می دهد که عملکرد دقیق و درست در این زمینه حمایت و رضایت بیش از پیش مشتریان را در پی دارد.

وی از جمله الزامات اصلی موفقیت در عرصه بانکداری و افزایش سهم بازار را تکریم مشتریان دانست و افزود: تکریم حداکثری و پاسخگویی سریع به مشتریان، جلب رضایت آنان را به همراه دارد که این مهم از طریق خلق ایده های جدید و اثرگذار در راستای ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر، در حال انجام است.

مدیرعامل بانک سینا ابراز کرد: بانک سینا با شناسایی مشتریان هدف و تعامل با آنان، برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های متعددی را در راستای تامین خواسته ها و نیازهای بانکی آنان متمرکز ساخته است که اجرای سیاست های مختلف اعتباری، بهره گیری از آخرین نرم افزارهای نوین بانکی و تلاش برای چابکتر شدن بانک و تسریع در انجام فعالیت ها در تحقق این هدف مهم صورت می گیرد.

ایمانی همچنین بر تلاش برای نقش آفرینی بیش از پیش بانک در حمایت از تولید، شکوفایی و رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: از جمله برنامه هایی که می تواند به رشد پایدار و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند، حمایت از بنگاه های زودبازده و کسب و کارهای کوچک است که این اقدام به طور جدی و مستمر در بانک سینا در حال اجراست و از این پس نیز تداوم خواهد یافت.

وی تاکید کرد: بهره برداری از ساختمان شعبه بانک سینا در گیشا در راستای عزم بانک سینا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص با بهره گیری از فناوری های روز بانکی صورت می‎گیرد و امیدوارم با عزم جدی و تشریک مساعی همکاران، شاهد اعتلا و ارتقاء جایگاه بانک سینا در راستای رضایتمندی مشتریان و هموطنان عزیز باشیم.

گفتنی است، در این مراسم که معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیران مناطق تهران، جمعی از اهالی منطقه و کسبه محل حضور داشتند، ساختمان شعبه بانک سینا در گیشا به بهره برداری رسید و خدمت رسانی به هموطنان در این نقطه از شهر تهران آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا